▶ 5% БОНУС ЗА ВСИЧКО С КОД BLACK ДО 30.11.

4 лесни диети, които стопяват мазнините дългосрочно

2022-03-23 15:37:17
25
0
Biotica

Контрол над инсулина гарантира отслабване с дълготраен ефект 


Простите трикове в диетите, които трайно ни разделят с наднорменото тегло 


Спазвате диети, но излишните килограми “възкръсват” по бедра, корем и ханш в момента, в който спрете специалния режим? Неприятният феномен, познат като йо-йо ефект, обезкуражава повечето хора с наднормено тегло да търсят и подхващат диета за отслабване. 

Днес съществуват стотици хранителни режими, някои обосновани добре от медицинска гледна точка, друга - не толкова. Общият им принцип, разбира се, си остава - “изразходвай повече калории, отколкото приемаш”. Как обаче да “дресираме” тялото да задържи скоростта на изгарянето им достатъчно дълго,  за да бъде отслабването с траен ефект?
Отговорът на въпроса ще потърсим в сравнение на основните прийоми на най-популярните диети. 

1. ФАСТИНГ 

Този хранителен режим печели все повече привърженици в научните среди. Основната идея е, че тялото трябва да “превключи” от въглехидрати към мазнини като източник на енергия чрез спазване на времеви “прозорци” за хранене и гладуване. На прост език това означава, че ако се установи режим, при който приемаме храна само в рамките на 8 часа в денонощието, а през останалите 16 гладуваме, ще дадем достатъчно време на организма да използва натрупаните в мазнини и хранилища с гликоген. Безспорно тази рутина е тежка за организма, но е за предпорчитане пред други режими, които настояват за глад в рамките на денонощие веднъж всяка седмица или месечно. 
За да постигнем желания ефект, е важно да направим уточнение - прозорците за хранене и гладуване не означават, че в рамките на примерните 8 часа можем да поглъщаме каквото ни хрумне и в каквито количества решим, щом после ще стоим дълго без храна! Фастингът като всяка друга диета ще постигне дълготраен ефект само ако ефективно се ограничат бързите въглехидрати и особено - захарта. Това са двата регулярни източника на енергия за средностатистическия човек. Затова, решим ли да “дресираме” тялото си към режима на Фастинг, трябва да изключим или намалим до абсолютен минимум в диетата си обработената храна и сладкото. Според изследвания веднъж, щом организмът привикне на периодично гладуване, постепенно си отива и апетитът за захар.  

2. КЕТО 

Хранителният режим, на който в последните години се отделя широко медийно внимание, всъщност никак не е нов. От десетилетия той се използва за лечение на епилепсия, например. Основният принцип напомня фастинга - намаляване на приема на въглехидрати и увеличаване на приема на ДОБРИ мазнини, които тялото ползва като гориво. Става дума за набавяне на енергия чрез консумация на храни като авокадо, кокос, бразилски орехи, семена, мазна риба и зехтин. Диетата води до разграждане на мастните депа и създава вещества, наречени кетони, чрез процес, наречен кетоза. 
Диетата обаче далеч не е за всеки. За хора с диабет тип 1 може да предизвика реакция в организма, която води до диабетна кома и смърт. 

3. ДИЕТА НА АТКИНС 

Подходът тук се фокусира върху контролирането на нивата на инсулин в организма чрез диета с ниско съдържание на въглехидрати. Ако ядем много рафинирани въглехидрати, инсулина се вдига и намалява бързо. Повишаването на нивата на инсулин кара тялото да съхранява енергия от консумираната храна, което прави по-малко вероятно тялото да използва складираните мазнини като източник на енергия.
Затова при диетата на Аткинс въглехидратите са основния враг, от който се бяга, докато се ядат толкова протеини и мазнини, колкото искаме.
Този режим също крие рискове и налага консултация с лекар, за да е сигурно, че организмът ще приеме добре промяната. 

4. СРЕДИЗЕМНОМОРСКА ДИЕТА

Този режим е силно популярен в Европа и особено се харесва по нашите ширини заради тясната си връзка с Гърция. Тук фокусът попада върху навиците на южно европейците. Акцентът е върху много растителни храни, пресни плодове като десерт, боб, ядки, пълнозърнести храни, семена, зехтин като основен източник на хранителни мазнини. Сиренето и киселото мляко са основните млечни храни. Диетата включва също умерени количества риба и домашни птици, до около четири яйца седмично, малки количества червено месо и ниско до умерено количество вино.
До една трета от средиземноморската диета се състои от мазнини, като наситените мазнини не надвишават 8 процента от приема на калории. 
Това е най-широко изследваният хранителен режим до момента! Десетки изследвания го определят като ефективен за превенция на сърдечно-съдови, белодробни, кожни и психиатрични заболявания. 
Както се вижда с просто око, между четирите популярни диети има повече общи положения, отколкото разлики. Едно е сигурно - за да си гарантираме дълготраен ефект, трябва да ги прилагаме стриктно, а преди това - да се консултираме с лекар. Последното е особено задължително, ако имаме хронични заболявания. 

За да помогнете на организма си да привикне на новия режим и да се защитите от неприятния йо-йо ефект след отслабване, доверете се на: 

СЛИМ ЕКСТРИЙМ - най-силният продукт за отслабване в портфолиото на Biotica 1961.

Фopмyлaтa нa пpoдyĸтa вĸлючвa eдни oт нaй-мoщнитe cъcтaвĸи зa изгapянe нa пoдĸoжнитe мaзнини и ĸoнтpoл нa aпeтитa. Eĸcтpeмният peдyĸтop нa тeлecнoтo тeглo ce пpeпopъчвa зa xopa, ĸoитo иcĸaт дa cвaлят пoвeчe ĸилoгpaми, имaт paзшиpeн cтoмax и виcoĸo ĸoличecтвo пoдĸoжни мaзнини.
  • Знaчитeлнo нaмaлявa aпeтитa oщe в пъpвитe дни нa пpиeм;
  • Cтимyлиpa изгapянeтo нa пoдĸoжни мaзнини;
  • Изxвъpля излишнитe тeчнocти и тoĸcини oт opгaнизмa;
  • Дo -15 ĸг пpи тpимeceчнa тepaпия*;
  • Бeз "Йo-Йo" eфeĸт;

Търсене

Категории

Коментари

Все още няма отизиви за тази новина

Свързани продукти

ПОСЛЕДНИ НОВИНИ

Стероидната билка възстановява тялото, зарежда с полова мощ и подобрява сперматаСтотици натурални ел..

2022-11-29 17:04:21

Изумителното биле е признато за едно от най-ефикасните на планетата Тайните в природата нямат к..

2022-11-16 15:28:23

Няма да повярвате какво се случва с тялото, ако го храните редовно с пикантния зеленчукС чесъна сред..

2022-11-10 16:52:53

“Зеленчукът на красотата” премахвал лошия дъх и телесните зловония в Древна Гърция Като чуете з..

2022-11-08 14:16:42

Тези прости билкови отвари хранят имунитета и пестят пари в аптекатаЦветната есен е без съмнение вре..

2022-11-03 16:25:31

Тайната на красивия поглед не е в скъпите процедури и тежката козметикаГрижите за косата при дамите ..

2022-11-02 16:00:20

НАЙ-ЧЕТЕНИ

Не е тайна, че много жени често страдат от цистит – особено по време на студения сезон. Често уринир..

2019-08-24 13:32:40

Постигнете баланс между хормони и килограми само с натурални средстваВсички знаем, че за едни хора о..

2022-09-12 12:16:12

Кога да започнете да се грижите за артериите? Ако никога не сте го правили, време е да побързате. Ко..

2019-08-23 11:14:00