Безплатна доставка на всички поръчки над 50 лв.

Какво да спрем да ядем след 30, за да останем здрави?

Какви храни трябва да се изхвърлят след 30 години и какво да спрете да ядете точно сега, за да сведете до минимум рисковете за здравето? 


Всъщност, според научни доказателства, повечето от храните, които съставляват нашата диета, са нездравословни храни.
  • Консумирането на пържени храни повече от четири пъти седмично е свързано с рискове от заболявания като стомашни язви, високо кръвно налягане и затлъстяване . Според диетолозите след 30 години метаболизмът на човек се забавя, включително производството на колаген, което води до ранни бръчки.
  • Рафинираните въглехидрати не се препоръчват да се консумират дори преди 30-годишна възраст. Те включват маргарин, масла и преработени меса. Струва си да се въздържате от храни, които съдържат натрий и сол. Те могат да причинят сърдечно-съдови заболявания.
  • Следващите в списъка са нискомаслените храни, тъй като мазнините в тях се заменят със захар и канцерогенни подсладители.
  • И какво да спрете да ядете, за да намалите рисковете от заболявания като рак, сърдечни заболявания, диабет, остеопороза, Алцхаймер, епилепсия и Паркинсон? Отговорът е захар. Има го много в газираните напитки. Така че придобийте навика да пиете повече вода и да спортувате.

Търсене

Категории

Свързани продукти

Отзиви

Все още няма отизиви за тази новина