✅ Безплатна доставка за поръчки над 30 лв. ✅

Ходене на колене: Практиката толкова добра ли е, както казват?

Ходенето на колене е елемент от физиотерапевтичните упражнения и има общ лечебен ефект. Използва се за профилактика на някои заболявания на ставите - пациентите отбелязват реалната му помощ за намаляване на болката.

Ползи и противопоказания

"Ходенето на колене" е дадено на света от китайските лечители. Основният лечебен ефект е насочен към лечение на ставни проблеми. Нормалната работа на ставите се извършва поради достатъчно количество - синовиална течност. Тя е тази, която допринася за безболезнено триене, премахва деформацията. Ако няма достатъчно синовиална течност, болестта се развива. Синовиалната течност се образува по време на движение, поради което, ако ставите започнат да болят, трябва да се движите повече. По този начин "бягането" на четири крака е идеално упражнение за стимулиране на производството на тази смазка.

Ползи:

Въз основа на рецензиите и резултатите от даоистката практика на "ходене на колене", тя има следните предимства:

  • Тренира стави, мускули;
  • Забавя развитието на артроза;
  • Подобрява производството на синовиална течност;
  • Предпазва ставите от разрушаване, абразия, деформация;
  • Насочва достатъчно количество хранителни вещества и кислород към хрущяла;
  • Елиминира задръстванията;
  • Намалява болезнеността;
  • Ефективна профилактика на ставни заболявания;
  • Насърчава загубата на тегло. Въпреки факта, че такова натоварване не изисква големи физически разходи, то тренира перфектно мускулите на седалището (можете да подобрите ефекта, като ходите по дъното ), бедрата и корема. Ако в тези зони се натрупва излишно тегло, не забравяйте да включите ходенето на колене в списъка си с редовни упражнения;
  • Лекува гръбначния стълб - ако е направен правилно;
  • Подобрява работата на сърдечно-съдовата система - лекото кардио натоварване не стресира тялото, но поддържа мускулите в добра форма;
  • Подобрява функционирането на стомашно-чревния тракт и пикочно-половата система - в края на краищата, докато се движите на четири крака, тазовите органи, долната част на гърба и гърба работят активно;
  • Ходенето на колене (на четири крака) според Бубновски (ученият, който първо е разработил техника за премахване на болката с помощта на кинезитерапия) подобрява циркулацията на кислород в тялото.
  • Подобрява зрението, стимулира метаболитните процеси. Биологично активните точки са разположени под коленете, чието стимулиране има положителен ефект върху тези системи.
  • Ако добавите медитативно ходене по време на почивките , тогава ще намалите и ефекта от стреса върху тялото си.

Противопоказания:

Преди да ви кажем как да ходите правилно с даоистко коленичене, трябва да споменем дали това може да навреди на здравето:

  • Да, възможно е, ако не се придържате към правилната техника за изпълнение на упражнението;
  • Ако веднага започнете да ходите твърде енергично или за много дълго време;
  • Не можете да ходите по твърда повърхност - под краката ви трябва да има килим или одеяло;
  • Не забравяйте да се консултирате с Вашия лекар дали можете да започнете да спортувате;
  • Противопоказанията включват всяко нараняване на коляното. Също така имайте предвид, че ходенето на колене е разрешено в началните етапи на ставни заболявания и е категорично противопоказано по време на прогресивно влошаване. Също така, не можете да ходите на колене, ако в тяхната област се забележат подутини, израстъци, нови образувания.
  • Ако не знаете как да ходите правилно, има видео на даоистко коленичещо ходене в Youtube и там има много информация. Препоръчваме ви да изучите теорията и не забравяйте да я подсилите, като гледате видеоклипове.

Трябва да разберете, че ползите от ходенето на четири крака за гръбначния стълб, зрението, ставите и други жизненоважни системи се проявяват само ако се изпълнява правилно.

  • Важно е да практикувате редовно, без да прескачате;
  • Увеличавайте постоянно товара. Започнете, като просто коленичите, след това ходете 1 до 2 минути. Постепенно доведете интервала до 30 минути;
  • Трябва да вървите както напред, така и назад;
  • Ако почувствате остра болка, урокът трябва да бъде прекъснат и краката да имат 2-3 дни почивка;
  • Стъпете се на четири крака и замразнете за половин минута;
  • Започнете да се редувате да измествате телесното тегло на единия крак, след това на другия;
  • Поставете ръцете си на пода и започнете да се движите;
  • Изправете се и се опитайте да ходите без опора на ръцете си. Дръжте гърба си изправен;
  • Движете се в кръг, диагонално, напред, назад, настрани.
  • Завършете тренировката така: легнете по гръб, повдигнете свитите крака нагоре, разклатете ги. Отпуснете се, разтегнете се, направете леко разтягане.

Отзиви:

  • Всички препоръки в рецензиите се основават на факта, че физиотерапията трябва да се редува с медикаментозно лечение. Абсолютно невъзможно е да се замени едно с друго - няма да има ефект. АРТРОФИКС РЕГЕНЕРАТОР е естествено средство за поддържане на нормалната функция и целостта на ставите и костите. Подобрява кръвообращението и доставя ценни хранителни вещества до всички стави и хрущяли. Благодарение на силно концентрирания екстракт от Босвелия, АРТРОФИКС РЕГЕНЕРАТОР спомага за редукция на възпалителните процеси, с което активно се справя с болките и сковаността. За разлика от обикновените гелове и балсами, АРТРОФИКС РЕГЕНЕРАТОР е 100% натурална суперформула, която въздейства в дълбочина, подобрява функциите на организма, активира процеса на възстановяване на хрущяла и инициира производството на синовиална течност.
  • Отзивите за даоисткото коленичене за отслабване са противоречиви, затова стигнахме до следния извод: той помага за поддържане на мускулите на бедрата и седалището в добра форма, но можете да отслабнете само ако спазвате правилната диета и адекватна физическа активност. Трябва да използвате повече енергия, отколкото консумирате с храната. Така че, освен да ходите на четири крака, трябва да тичате (комбинирайте интервално бягане с други видове), да клякате, да плувате, да ходите много. В отзивите на тези, които са отслабнали, ползите от колениченето за жени се споменават само като спомагателно упражнение в поредица други, по-ефективни.

Търсене

Категории

Свързани продукти

Отзиви

Все още няма отизиви за тази новина